22 Şubat 2012 Çarşamba

Yangın Söndürme Oyunu

Güvenlik ciddi bir iş olduğu için güvenliğinize her zaman önem vermeniz gerekmektedir. Can ve mal güvenliğiniz için hizmet ve ürün alırken uzman kişilerden yardım almayı unutmayınız.

Güvenliğiniz için alacağınız ürünlerin mutlak suretle çalışır durumda olduğunu incelemeniz gerekiyor.

Yangın söndürme durumu ile karşı karşıya geldiğinizde işte o zaman daha önceden yaptığınız veya aldığınız önlemlerin faydasını göreceksiniz. Yangın hortumları yıpranmış, parçalanmış ise bir işinize yaramayacak. Böylece baştan yapacağınız az bir masrafla çıkan yangını söndürecekken önlem almaz iseniz yangın söndürülemez ve size büyük bir maddi zarar verebilir. Hatta can kayıplarına kadar ciddi zararları olabilir…

Yangın söndürme ile ilgili Türkçe olarak hazırlanmış oyunlarda internette bulunmaktadır. Bu oyunlar ile yangın söndürme oyunu oynayabilirsiniz.

Ben sizin yerinize googlede bu tür oyunları araştırırken Türkçe olarak hazırlanmış yangın söndürme oyunu ile karşılaştım.

Bahsetmiş olduğum oyunu oynarken çok eğlendim ve sizinde bu oyunu oynarken eğleneceğinizi ümit ediyorum… Ayrıca bu tür oyunları çocuklarınıza da göstererek veya oynatarak yangından nasıl korunacağınızı öğrenebilir veya çocuğunuza öğretebilirsiniz…

Eğitici bir oyun ile oynamak için doğru adrestesiniz…

Ayrıca yangın oyunları ile eğlenceli zaman geçirebilirsiniz.

Kaynak: http://www.arabaoyunlari.net/itfaiye-yangin-sondurme.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder