22 Şubat 2012 Çarşamba

Kuaför oyunları ile ilgili başımdan geçenler..

Geçen gün evde bilgisayar başında otururken başımdan bir olayı anlatayım. Konu kuaför oyunları ile ilgili…

Komşumuzun 5 yaşındaki kızı ile annesi bize gezmeye geldi. Bu arada ben de bilgisayar başında internette geziyordum. Onlar içeride annesi ile annem çay içerken küçük kızda oynuyordu kendi kendine. Derken aradan bir saat geçti geçmedi küçük kız yanıma gelip oyun oynayabilir miyim dediğinde şaşırıp kaldım. 5 yaşındaki kız oyun oynamak istiyordu.

Ona dedim ki kral oyunumu oyunlar 1 mi açayım. Oda dedi ki o sitelerde güzel oyunlar yok. İstediğim gibi oyunlar kuaför oyunları sitesinde. Lütfen o siteyi açarmısın… bende hemen kuaför oyunları ile ilgili site aradım ve 1. sıradaki siteye girdim. Ancak ben bu kuaför oyunları sitesi değil de şu kuaför oyunları sitesinde oynamak istiyorum dedi..

Maşallah… 5 yaşında olmasına rağmen hangi sitede ne var çok iyi biliyor. Yarım saat kadar kuaför oyunları ile ilgili oyunları oynadıktan sonra annesi hadi gidiyoruz demesiyle biraz daha oyun oynamak istiyorum demeye başladı…

Bende gitmesi gerektiğini belirtip kuaför oyunları ile ilgili oyunları daha sonrada oynayabileceğini söyledim…

Kaynak: http://www.kuaforoyunlari.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder