22 Şubat 2012 Çarşamba

Kral Oyun ve Çocukların Ruhsal Gelişimi

İnternet ile tanışan küçük çocukların ilk tanıştığı sitelerden biri kral oyun sitesidir. Bu sitede herkese ve her yaşa uygun oyunlar bulunmaktadır. Ayrıca çocukların ruhsal gelişimine uygun oyunlar bulunduğu için anne ve babalar kraloyun sitesinde çocuklarının oyun oynamasına izin vermektedir…

            Bende kardeşimi bilgisayar başında oyun oynarken yalnız bırakmak durumunda kalıyorum. Bu gibi durumlarda kral oyun da oyun oynarken bırakabiliyorum. Çünkü bazı oyun sitelerinde çocukların ruhsal dengesini bozabilecek türde oyunlar olduğu için diğer sitelerde oyun oynamasına pek sıcak bakmıyorum. Nede olsa kardeşim daha 7 yaşında ve onun  ruhsal gelişimde olumsuzluklar olmasını istemiyorum…

            Bu şekilde sadece ben düşünmüyorum çoğu ailede bu şekilde düşünüyor. Çünkü geçen gün kardeşimle aynı yaşta olan Ali ağabeyler misafirliğe geldi bize. Orda da konuşurken çocukların çok oyun oynadığı ile ilgili konuşmalar geçti ve ne tür sitelere girildiği ile iligli karşılıklı konuştuk. Onlarda çocuklarının kral oyunda oyun oynamsını diğer sitelerde oyun oynamasından daha sağlıklı buluyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder