16 Şubat 2012 Perşembe

Sabire Susuz

Evetttt…. Sıra geldi kuzenimizin sitesinin tanıtımına…. Malum yılbaşı ve doğum gününün birleşimi olan yılbaşı gecesinin sürprizlerinden sonra bir süre kendine gelemeyen kuzenimin web sitesi olan Sabire Susuz artık yayındadır. Aslında .com uzantısı ile farklı bir web sitesi olmasına karşın aklıma son günlerde gelmiş olmasından dolayı son 3 günümü sabahlayarak, sonra da akşamlayarak son anda yetişrebildim. İnternet ortamında kendi web sitesine de eklenmediği için çalışmalarını bulmak tam bir işkence oldu benim için. Akla gelmeyecek yöntemlerle oradan buradan bulduğum neredeyse ünlenmiş tüm çalışmalarını net uzantısında birleştirdim. Hatta yılbaşı gecesine doğru son resimleri boyutlandırdıktan sonra yemek bile yemeyip aldım biramı yanıma. Çektim kapıyı da odada. Geceye yetiştirmek için saldırdım siteye. Gerçi sabit Ip kullanımından dolayı web sitesinin giriş engelinden dolayı 3g kullanarak dosyaları yollamış olmam da ayrı bir durum tabi. Tüm aksiliklere karşın, bir sonraki yazımda anlatacağım birçok şok ve hepimiz semrayız, lego bisküviler ve hazırlanmış web sitesi linkine enter’a tıklamam ve tüm bu aşamalara bakınca değdi. Gerçi şok üstüne şok oldu, bende öyle bir dalmışım ki siteyi bitirmeye, salonda sürpriz alanına girdiğim an yuhhh dedim korktum hatta. :D O da ne? Herkeste Sabire Susuz maskesi var. Boy boy Sabire susuz mevcut salonda.

Ne oluyor burada dedim? Bildiğim halde korktum bile bir an. Çünkü buz gibi biramı yudumlarken bizim yenge Cemile Demircan, sıcak çay getirip her zaman ki gibi şeker getirmeyi unuttuğu için, bir bira bir şekersiz çayı beraber içince demek ki dokundu bile dedim içimden. :D Sonrasında o yoğunlukta terli olan kelimi semra ablamızın öpme girişimi de ayrı bir durum. :D Öpme demiştim oysa ki…

Neyse, yazının devamını yılbaşı gecesinin zıpartanlığında yazacağım sizlere. :D Fazla okumayın, maazallah süslediğiniz çam ağacı falan. Neyse :D Esprinin açıklama kısmını da bir sonraki yazımda bulabilirsiniz. Belki de bulamazsınız, yazmaya üşenebilirim. Tamamen benim kontrolümde gerçekleşecek hepsi. Yazarsam okursun yazmazsam okuyamazsın işte her ne haltsa ondan. :D Sinirlendim ha…


Kaynak: Sabire Susuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder